April favorites 2014


Pozdrav svima,
Odlučila sam napraviti april favorites ili proizvode koje sam najviše koristila u mjesecu travnju. Nadam se da vam se sviđa. Pozz ;)

Ova Wet'n'wild mini paleta je odlična. Tko god nije probao njihova sjenila trebao bi jer su izvrsno pigmentirana ,a boje su prelijepe. Ja sam odlučila isprobati ovu E334 koja je izvrsna pogotovo ova smeđa nijansa koja je jako pigmentirana. Cijena im nije neka prevelika ova paleta je oko 20 kn. 



L'oreal kao marku šminke obožavam. Imam par ovih sjenila, ali otkako sam dobila ovu (004) nijansu nisam ju prestala stavljati. Jako je pigmentirana. Cijena mu je malo velika ali pošto se dobije dosta proizvoda isplati se kupiti. Ja ova sjenila obožavam i svima ih preporučam jer su stvarno predobra.



Nadam se da svi već čuli za Makeup academy marku. Na žalost nema je za kupiti ovdje, ali se može naručiti preko interneta. Možete naručiti ovdje. Paleta je negdje 40 kn. Sjenila su super. Jako su pigmentirana i stvarno prelijepa. Tko god može neka si ju priušti jer je za te novce izvrsna.


Ne znam koliko vas je isprobalo springfield kozmetiku. Ja jednostavno nisam mogla odoljeti prekrasnom pakiranju. Imam ih u 5 nijansi i stvarno su prelijepe. Jako su pigmentirani i dugo se zadrže na usnama. Cijena im je 39 kn i ima za kupiti u njihovim dućanima. 



Mislim da su svi ili barem većina čula za ovo labelo. Ja sam ga nedavno kupila i oduševilo me. Kada ga namažete počinje hladiti usne i stvarno se dugo zadrži jer je dosta masno. Meni se jako sviđa, a ima ga za kupiti u mulleru za 19 kn.



Essence u mulleru je dobio dosta novih proizvoda, a pošto ja muller pohodim jako često za oko su mi zapela ova sjenila. Ovo su zapravo tekuća sjenila i jako su dobra. Ja sam oduševljena. Jako su pigmentirana i treba samo malo, ali jako malo za nanijeti na oči. Imaju onako biserni sjaj stvarno su prelijepa a mogu biti i baza za neko drugo sjenilo. Traju cijeli dan i mogu se pronaći za nekih 22 kn. Preporučam.


Još jedan od noviteta od essence kozmetike su ove olovke. One su namijenjene za posvijetliti ispod obrva ali može se koristiti i kao eyeliner. Meni su super, preporučam svima. Za cijenu nisam sigurna ali mislim da je ispod 20 kn.


Jedan od mojih najdražih pudera. O njemu sam već pisala ovdje pa neću previše. Jako je dobar. Dobro prekriva i traje jako dugo na koži. Cijena mu je oko 100 kn.

Bijele majice su moj apsolutni hit, Mogu se kombinirati na apsolutno sve i na sve izgledaju dobro. Nemam tu puno šta pisat svi ih nose a ja sam ih nosila skoro svaki dan prošli mjesec u raznim printovima. 


Pencil suknje su mi omiljene u zadnje vrijeme. Nosive su u svim prilikama i jako dobro izgledaju na gotovo svima. Dostupne su u jako puno printova i što luđi print to bolje.


Mislim da svi imaju ovako nešto u ormaru. Za ove proljetne promjenjive dane su super traper jakne. Na sve pašu i super izgledaju. Ova sa slike ima za kupiti u stradivariusu ako nekog zanima.

Nije potrebno naglašavati da su starke moj favorit ovaj mjesec. Ja ih obožavam, kao i većina ljudi. Imam bijele jer su mi one najpraktičnije za kombinirati. 





Svima je jako poznat ovaj trend sa tenisicama. Trenutno se nose na sve i u svim prilikama. Iskreno meni je ovaj trend super i nadam se da su svi nabavili sportske tenisice(hihi).


Be happy <3

.











Primjedbe