Pink flowers



Pozdrav svima,
Ovu suknju imam već jako dugo i isto toliko razmišljam o slikanju, no nikako nisam mogla pronaći nešto što će mi izgledati dobro uz nju, pa sam se odlučila na što jednostavniju kombinaciju. Kombinirala sam ju s crnom majicom i cipelama jer je suknja sama po sebi dovoljna. Dodala sam Mon art narukvice. 
Što mislite na ovo objavljivanje dva puta tjedno?!
Nadam se da vam se sviđa!
Pozz!
:)))

Hello everyone,
In this post i wore this interesting pink skirt. 
Hope you like it!
Enjoy!!!
:)))









shirt: H&M, similar here
skirt: similar here
shoes: Stradivarius, similar here
sunglasses: Freyrs
bracelets: Mon art

FOLLOW ME ON: 
instagram: @tamysfashionworld








Primjedbe

  1. You are amazing Loving the skirt and your shoes are so sexy!!! Kisses from Italy (and thank you for your visit),
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Eniwhere Fashion Facebook

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar