New kimono


Pozdrav svima,
Svi znamo koliko su ruksaci postali popularni zajedno s kimonima. Uz kimono se može puno toga kombinirati. Ako bi samo suknju zamijenili hlačama(crnim ili bijelim) dobili bi sasvim drugu kombinaciju. 
Nadam se da vam se sviđa!!!
Pozz!!!

Hello everyone,
In this post i wore kimono, purple bag, white heels and top with purple skirt!
Hope you like it!
Enjoy!













top: Zara, similar here
skirt: Bershka, simila here
shoes: Dobra mačka
sunglasses: Freyrs

FOLLOW ME ON:
instagram: @tamysfashionworld










Primjedbe

  1. Obožavam ovu kombinaciju boja,sve je savršeno.Odličan outfit,ja sam veliki fan bijelih štikli.Super izgledaš.I ja obožavam trend ruksaka ali nisam našla ni jedan koji mi se dovoljno sviđa da ga kupim ;)

    Valentina from FASHION with VALENTINA.

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar