I'd rather be shopping


Pozdrav svima, 
Ovaj tjedan bio je jako zanimljiv počevši od catrice eventa na kojem sam bila :))). LINK od eventa je ovdje! Također razmišljam o početku snimanja videa po stoti put. Danas sam pokušala pa ako video bude dobar vidjet ćete ga sutra ili prekosutra. 
Za današnju kombinaciju odlučila sam se za crno bijelo. Ovaj prsluk nabavila sam prošli tjedan i toliko mi je dobar da ga ne skidam. Odlučila sam se za malo drugačije cipele sa stranice Dobra mačka. 

Dobitnici nagrade Prirodne kozmetike Valensole su:
gabi.ninic@gmail.com,
janja.pervan.a10@gmail.com.

Nadam se da vam se sviđa!
Pozz!!!
:)))

Hello everyone, 
In this post i wore shorts, black heels, and white t-shirt.
Hope you like it!
Enjoy!
:)))















jacket: New yorker, similar here
t-shirt: Zara, similar here
shorts: H&M, similar here
heels: Dobra mačka
necklace : Ebay
bracelet: H&M, similar here

FOLLOW ME ON:
instagram: @tamysfashionworld











Primjedbe

Objavi komentar