Pink skirt


Pozdrav svima,
Sunčani dani su napokon stigli. Ja sam u novu kombinaciju odlučila ubaciti malo roze, već duže vrijeme nisam ubacivala boje u kombinacije i došlo je vrijeme za njih. Kombinirala sam rozu suknju s crnom košuljom, cipelama i jaknom. Već duže vrijeme imam ove najlonke i nikako ih nisam slikala ali ovaj put su poslužile da malo popune kombinaciju. Ovu kombinaciju ne morate kombinirati sa štiklama, mislim da bi dobra zamjena bile neke crne gležnjače. Nisam dodavala previše nakita već samo ovu statement ogrlicu Šaptača cipelama koja je sama po sebi dovoljna. 
Nadam se da vam se sviđa!!!
:)))

Hello everyone, 
Finally it is sunny. In this post i combined pink skirt and necklace with black shirt, jacket and shoes.
Hope you like it.
Enjoy!!!
:))) 












skirt: New yorker, similar here
shirt: H&M, similar here
jacket: Bershka
sunglasses: Freyrs
tights: H&M, similar here
shoes: Stradivarius, similar here

FOLLOW ME ON:
instagram: @tamysfashionworld








Primjedbe

  1. Hi Tamara and thank you for your visit! I like very much this outfit, especially your beautiful skirt! Black and pink is really a good mix!!! Today I have started following you on Google+. Hope you follow me back. What do you think to follow us also on Bloglovin or other socials? Let me know....Have a nice day, kisses,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Eniwhere Fashion Facebook

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar