Denim skirt


Pozdrav svima,
Evo mene nazad nakon par tjedana pauze. Dugo sam tražila ovakvu suknju i pošto nisam ništa takvo mogla pronaći odlučila sam ju napraviti. Kombinirala sam ju s ovom širokom vestom koju obožavam te crnim cipelama. Kombinacija je dosta jednostavna ali kroj veste i poderana suknja su nešto drugačiji pa malo razbijaju kombinaciju. 

Na blogu je nešto novo. Napravila sam novu rubriku koja se zove TRENDS. Tamo ću svaki tjedan stavljati nešto novo. Kliknite link i provjerite što.
Nadam se da vam se sviđa.
Pozz
:)))

Hello everyone,
I'm back after few weeks. In this post i combined this denim skirt which i made with white sweater and black heels.
 Hope you like it.
Enjoy!!!
;)))










skirt: my design, similar here
swater: H&M, similar here
heels: Stradivarius, similar here
belt: H&M




Primjedbe

  1. Wow Tamara!!! You are really beautiful in this outfit and your shoes are really amazing! Have a nice day, kisses,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Eniwhere Fashion Facebook

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar