I feel like daisy


Pozdrav svima,
Ovaj post je trebao davno biti objavljen jer sam slikala još prije ljeta ali tek sam ga sad odlučila staviti. Ova haljina dolazi iz radionice Gothic grotesque. Već ste imali priliku vidjeti žutu suknju koju sam slikala a sada stiže i haljina. Haljina je dosta upečatljiva i zaista ne treba s njom komplicirati ja nisam stavljala nikakav nakit osim gumice koja mi je ostala na ruci XD. Dodala sam samo crne sandale.
Sretno svim čitateljima koji danas kreću u školu. Želim vam puno uspjeha!
Nadam se da vam se sviđa.
:)))

Hello everyone,
This dress is from Gothic grotesque. I already had post with their tulle yellow skirt. Since dress is so statement i skipped any jewelry. 
Hope you like it.
Enjoy
:)))









shoes: Moje cipele

FOLLOW ME ON:
instagram: @tamysfashionworld

Primjedbe