Green wall


Pozdrav svima,
Novi post je tu. Ovaj mjesec ću objavljivati slike koje su slikane prije ljeta pa sam zato bijela, ako se netko pita xD. Kada sam ugledala ovaj zeleni zid morala sam se tu slikati i imala sam hrpu ideja za ovaj outfit ali kako sam taj dan slikala par kombinacija na kraju sam došla na ovo mjesto s 3 % baterije tako da su slike takve kakve jesu, ali izvukla sam najbolje.
Ova haljina dolazi od Bubu with love. Jako volim njihov dizajn. Ova haljina je kao što vidite dosta kratka i otvorena stoga je više nosivija uz kupaći recimo na plažu. Materijal haljine mi je genijalan. Ova haljina se može kombinirati na toliko toga tamne najlonke može poslužiti čak i kao tunika stvarno ima milijun načina da se nosi. Ja sam ju kombinirala s crnim dokoljenkama da malo "zatvorim" haljinu posto je dosta otvoren.
Nadam se da vam se sviđa.

Hello everyone,
New post is here, This month i will post outfit posts that i've done before summer that is why i'm not tanned xD. This dress is Bubu with love design. I really love their design. This dress has open back and it is very short so it is more appropriate for beach but you can wear it also in night out or wherever you want. Materijal is very interesting also. I combined this dress with high socks and heels. 
Hope you like it.
:)))











FOLLOW ME ON :
instagram: @tamysfashionworld

Primjedbe