Beauty uk


Pozdrav svima,
Donosim vam jedan beauty post. Radi se o Beauty uk kozmetici za koju ste imali prilike čuti u Hrvatskoj.  Posljednjih tjedan dana isprobavala sam njihove proizvode tako da vam mogu reći točno kakvi su. Isprobala sam po jedan proizvod za lice, oči i usne tako da dobijete uvid u više različitih proizvoda.
Ovdje možete vidjeti i naručiti nešto od njih.
Na dnu posta također ćete naći linkove za sve proizvode.


Hello everyone,

Here is one beauty post.  Recently i've meet with Beauty uk make up. I've tried everything and now i will give you full description. I've tried something for face, lips and eyes.
Link is here.


MATTE LIPSTICK

Isprobala sam ove mat ruževe u dvije nijanse: 5 sunset i 14 cupcake.  Prvo što sam primijetila da im je pakiranje vrlo lijepo i dosta kvalitetno.  Obje boje su mat i vrlo pigmentirane. Boje su jako lijepe jedan ruž je neke barbi roze boje i identičan je takav i na usnama a druga boja je neka koralno narančasta. Malo ih je teže razmazati jer se radi o mat ruževima, ali ako ispod stavite neku olovku super će se razmazati. Dosta dugo se održe na usnama da ih ne morate obnavljati. Mirišu po mentolu. Ja ih stalno koristim otkad sam ih dobila. Preporučam ih.

I tried this matt lipsticks in shades: 14 cupcake and 5 sunset. I noticed first that packaging is very pretty and quality. Both colors are matt and very pigmented. Colors are very pretty barbi pink and coral orange and look very pretty on lips. It is easy to apply them especially if you use lip liner under lipstick. They are formulated with fresh and tasty minty flavour. I really like them and recommend them.





MATTE BRONZER

Bronzeri su valjda nešto što ja obožavam koristiti. Ovaj od beauty uk me oduševio. Pakiranje mu je dosta veliko. Postoji u dvije nijanse medium i dark.  Ja sam odabrala medium. Bronzer se jako dobro blenda na licu. Super je za konturiranje jer je mat. Ja sam jako zadovoljna ovim i definitivno je moj najdraži proizvod koji sam dobila te ga najviše preporučam.

Bronzers are my favourite face products. This one from beauty uk is my favourite at this moment. You can choose two shades: medium and dark. i choose medium. It is very  good for blending and good for contouring since is matt. I'm very happy with it and recommend it.




POSH PALETTE

Obožavam sjenila i palete i naravno da sam morala isprobati ovu. Na stranici postoje 4 verzije ove palete, ja sam odabrala u broju 2 masquerade.  Paleta sadrži 10 sjenila od kojih je 7 sjajnih a 2 mat. Sjenila su jako lijepa i relativno pigmentirana. Dobro se blendaju. Savjetujem da ispod sjenila koristite bazu jer će boje ispasti bolje. Također u paleti dobijete i aplikator i malo ogledalce. Jako je lagana tako da je idealna za put.  Meni se paleta sviđa i definitivno ću ju koristiti.

I really like eyeshadows that's why i needed this palette. This palette exist in 4 colors. I choose in number 2 masquerade. Palette has 10 eyeshadows, 8 are shimmery and 2 matte. Shadows are very pretty and pigmented. It is very good for travelling. Very good palette.





Lipsticks:

Primjedbe