Green


Pozdrav svima,
Kada je vrijeme ovako promjenjivo duge hlače su obavezne. Ipak nisam išla za traper hlačama jer je u njima prevruće pa sam našla idealne ove sa zelenim uzorkom. Kombinirala sam ih s crnim crop topom i štiklama. Mislim da je ova kombinacija dobra i za izlaske, ja naravno nisam hodala cijeli dan u ovim extra visokim štiklama nego u espadrilama. 
Nadam se da vam se post sviđa!
:)))

Hello everyone,
Since weather is not very much like summer i choose this green pants for this post. I combine this with black crop top and black high heels. I think this combination is great for night and for every day. 
Hope you like it.
Enjoy
:)))









crop top: ebay
pants: Bershka
shoes: Moje cipele
necklace: moj dizajn, similar here
sunglasses: H&M, similar here

FOLLOW ME ON:
instagram: @tamysfashionworld

Primjedbe

  1. jako lijep outfit i slicice!
    imam takav leggings iz Bershke (isti print!)
    xx

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar