Flower skirt


Pozdrav svima,

Nedavno sam zajedno s mamom napravila ovu suknju. Meni se materijal jako sviđa, nekako mi je bas ljetni. Kako se vama sviđa?! Kombinirala sam ju s bijelom majicom s natpisom ali mogla bi se kombinirati s običnom bijelom košuljom ili topićem ali i majicom u nekoj drugoj boji. Uz to sam kombinirala crne balerinke, ovaj prekrasan lančić koji dolazi iz nakit mia radionice i naravno najdražom torbom poppybags. Lančić brenda nakit mia je prekrasan i unikatan, rađen je od pleksiglasa i ima cirkone. Baš je poseban i svaku kombinaciju učini zanimljivijom a sigurno ga nitko u gradu neće imati. Poppy bags brend je jako poznat. Rade torbe i ruksake i sve torbe su im prekrasne, ja imam ovu u ljubičastoj boji koju svaki dan nosim. Torba može biti i ruksak(2 u 1...xD)što je baš dobro. Brzo provjerite stranice nakit mia i poppy bags jer ćete naći sigurno puno toga za sebe.

Hello everyone,
Recently i made this skirt together with my mom. This material is very pretty. What do you think? With black shoes, this nakit mia necklase and poppy bags bag this skirt looks great but it can be worn with everything.  This necklase from nakit mia is very pretty and unique. Poppy bags is very popular brand that sell bags. I really like their bags especially this purple one which is my favourite bag. It is 2 in 1 so it can be bag or backpack. Hurry up and check nakit mia and poppy bags facebook pages because everyone can find something for themselves.
Hope you like it!
Enjoy!
:)))












skirt: my design , similar here
shirt: here
necklase: nakit mia
bag: poppy bags
flats :H&M
sunglasses: ebay



Primjedbe

  1. Pozdrav Tamy! Svidjaju mi se boje, a suknja je prekrasna i sto je jos bolje, unikatna! Takve stvari najvise vrijede :)
    www.trenchcollection.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Sve je divno pogotovo ta torba, boja je predivna :DD
    majnira.com

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar