Kimonos- Bubu with love & Tamara Pranjić


Pozdrav svima,
Kao što ste već vidjeli u suradnji s brendom Bubu with love osmislila sam par komada kimona za vas. O našoj suradnji mogli ste čitati i OVDJE. A sad nešto o kimonima oni su ove sezone vrlo popularni kao što ste već možda primijetili. Za sve koji me čudno gledaju kad im spomenem kimono ne radi se o japanskim kimonima nego košuljama koje su vrlo nosive. Na njih možete kombinirati gotovo sve ja ću uskoro objaviti postove s njima da vidite uz što sam ih ja kombinirala. Možete ih nositi na plažu, u grad u noćni izlazak. Ja ih ne skidam sa sebe i obožavam ih. Nadam se da se i vama sviđaju. Što se narudžbi tiče samo se trebate javiti na facebook stranicu Bubu with love u njihov inbox i mi ćemo vam napraviti vaš kimono.
:)))






Primjedbe