May favorites

Još jedan mjesec je prošao prevelikom brzinom. Mjesec svibanj je prošao što znači da je vrijeme za favorite. Ovaj mjesec sam probala dosta novih stvari neke su mi se svidjele neke nisu ali evo par kojih su mi bile favoriti ovaj mjesec.


Batiste šampon za suho pranje je jedan od najboljih na tržištu. Ja ga koristim već jako dugo i mogu reći da je super. Kosu koja je oprana prije dva ili tri dana napravi instant kao da je oprana tog trena. Meni je jako dobar definitivno ga preporučam svima. Cijena mu nije prevelika, dostupan je u dm-u, mulleru, bipi.

Ovu maskaru sam dobila na poklon i mogu reći da je jako dobra. Volim isprobavati nove maskare a imam  ih jako puno u kolekciji i ova je jedna od boljih. Ima dosta veliku četkicu, jako je crna i daje volumen.



Wet'n'wild je relativno nov na našem tržištu. Čula sam dosta dobrih komentara na tu marku. Do sad sam isprobala sjenila i oduševila su me, a sad je red na ovaj puder. Ovo je zapravo iluminator i koristi se da da sjaj licu. Sadrži četiri nijanse što je jako dobro jer imate nijansu za svaki look. Meni se jako sviđaju sve 4 nijanse i definitivno ga preporučam i nastavit ću ga koristiti. Cijena mu nije velika za sad ga ima za kupit samo u nekim Dm dućanima. Highlighter je obavezan za ljeto zato ga nabavite što prije.


Jako je bitno brinuti se o koži lica. Ja sam ovaj mjesec isprobala peel off masku od nivee. Probala sam ih još par i ova mi je najbolja od svih. Koristi se tako da ju namažete na lice i ostavite da djeluje 15-20 min. Nakon toga ju odlijepite. Ona ukloni sve nečistoće i ostavlja kožu čistom. Nakon maske treba nanijeti kremu i to je to. 


Nova stvar što se tiče moje skincare rutine. Ulola je prirodna kozmetika i jako je dobra. Probala sam dosta  njihovih stvari i super su mi. Mlijeko će vam kožu učinit jako mekom što me svaki put oduševi. Ima osvežavajući miris. Definitivno preporučam.


Tropski print je bio moj favorit za mjesec svibanj. Nosila sam ga na hlačama i haljini. Jako je moderan i lijep.
link za ovaj post je OVDJE.


Najdraža torba u mjesecu svibnju je bio ruksak. Link za stranicu gdje ih možete pronaći je OVDJE
Ruksaci su jako praktični i ovaj moj najdraži se može nositi kao torba ili baš kao ruksak.
Na poppy bags stranici možete pronaći najrazličitije ruksake, u svim bojama. Najnoviji su modeli u pastelnim bojama koji su prekrasni. Mene su oduševili i definitivno ću si nabavit još jedan ruksak. BIG LIKE.!!!


Pošto je svibanj bio dosta kišovit moj najčešći izbor su bile poderane traperice.


Nadam se da vam se sviđa post.
Enjoy
:)))













Primjedbe