Šaptač cipelama

Pozdrav svima,
Danas vam dolazim sa jednim zanimljivim postom. Već duže vrijeme pratim stranicu šaptač cipelama. Oni vam na facebook stranici nude razne stvari kao što su odjeća, obuća nakit i to po vrlo pristupačnim cijenama. Proglašeni su najboljim webshopom u zemlji što je vrlo dobro. Svaki komad koji naruče za vas je vrlo kvalitetan i ne morate se bojati da neće biti dobar. Ja ću vam u ovom pusta stavit par slikica i linkova za stvari koje su must have za ovo ljeto!

(SLIKA JE SA NJIHOVE STRANICE)
LINK ZA OVAJ PREKRASNI LANČIĆ JE OVDJE
Ovaj lančić je odličan , može se nositi na apsolutno sve i naravno ljetni must have.

 LINK JE OVDJE
Ja kao veliki ljubitelj suknji mislim da ovako nešto svi trebaju imati u ormaru tokom ovih ljetnih mjeseci jer je jako praktična i u njoj vam neće biti vruće. Naravno može se koristiti i tokom hladnijeg vremena.

LINK JE OVDJE
Puno vas me je pitalo za suknje od tila. Evo pronašla sam di ih možete naručiti tako da brzo kliknite i naručite jer ove suknje su hit.

LINK JE OVDJE
Ako se mene pita ovo je najsavršenija suknja koju sam vidjela u zadnje vrijeme. Boja je savršena i jednostavno je prelijepa. Meni omiljena.

LINK JE OVDJE
Tko god traži sandele za ovo ljeto evo jednih koje su moj favorit. Efektne su i na sve idu dobro te će svaku kombinaciju učinit zanimljivijom.

LINK JE OVDJE
Što je bolje nego haljine. Ove su jako lijepe i sigurno bi jako dobro izgledala ako ih obučete kada krenete u noćni izlazak. Definitivno će vas svi primijetiti.

LINK JE OVDJE
Jedan moj favorit. Mislim da je haljina dosta efektna i ne treba previše o njoj pisati nego da je savršena.

LINK JE OVDJE
Što je bolje nego kombinezoni. Jednostavno ih samo obučete stavite neki nakit i mogu se nositi u apsolutno svim prilikama.

LINK JE OVDJE
Evo i par torbica koje su male i jako praktične za ljeto.

LINK JE OVDJE
I za kraj kupaći . Što bez kupaćeg. Ništa. Zato evo jedan prekrasan cvjetni. 

SVE SLIKE SU SA STRANICE ŠAPTAČ CIPELAMA.
LINK ZA STRANICU


Nadam se da vam se sviđa post! 
:)))






Primjedbe