Baby blue


Pozdrav svima,
Svjetlo plava je hit boja ovog proljeća, pa sam se ja malo odlučila  poigrati sa tom bojom. Ova plava boja može se kombinirati sa puno toga pa neovisno o tome imali vi hlače, suknju ili košulju možete ju kombinirati sa pastelno rozom, sa bijelom, krem, traperom ili npr. kožnom jaknom. Ja sam ovu suknju spojila sa kratkim bijelim topom, traper jaknom i krem štiklama sa zakovicama. Torbu nisam nosila ali vjerovatno bi da sam ju uzimala koristila neku bež boje. Jako volim suknje od tila i ovo je već drugi post sa takvom suknjom samo je ova malo duža od prethodne. Ako imate krizmu ili maturalnu savjetujem da uzmete ovakvu suknju jer ćete se osjećati poput princeze.  Nadam se da vam se sviđa.

Hello everyone, 
Baby blue is very popular color this season so i deside to play a little with it. This blue color is very pretty and it can be combine with almoust everything: with white, pastel pink, with denim or leather jacket. If you wear tulle skirt on some special occasion i promise you will feel like a princess.  Hope you like it. Enjoy











skirt: my design
jacket: stradivarius
heels: cavallino shoes
top: stradivarius
necklase: ebay


Primjedbe