Happy Valentines day ... black 'n' white


Pozdrav svima i sretno Valentinovo. Ovo je moj novi blog i nadam se da će se svima svidjeti i da će te ga gledati pošto neće biti previše toga za čitat jer ću se prije svega bazirati na slikama, ali bit će tu i za čitat, ponekad... Trudit ću se biti fashion & beauty blogger, bit će tu svega od mode do šminke... Ja se nadam da će vam se svidjeti i da ćete i komentirati ponekad, jako bih htjela čuti mišljenja o kombinaciji itd...
Ovu kombinaciju jako volim, kožna suknja je jedan od mojih najdražih komada ove sezone , a i možete ju lako kombinirati da bude jako zanimljiva i za spoj na današnji dan ;). Može se kombinirati na apsolutno sve i svašta... Ja sam ju odlučila nosit na ovaj način...

 Happy Valentines day everyone ... Hope you all have a great time... This is my new blog and i hope you all like it... :))) This combination is one of my favourite, i just love leather especially skirts. It can be wear on absolutely everything... Enjoy












shirt: Zara
skirt :Tezenis
shoes: Humanic
bag :H&M
necklace: handmade , shiny stuff
rings: H&M

Primjedbe